منتديات عزالدين لكل الجزائريين



 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 تصحيح فرض في مادة الأنجليزية شعبة آداب فلسفة مستوى ثانية ثانوي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
كمال العربي

avatar

عدد الرسائل : 11
العمر : 33
السٌّمعَة : 0
نقاط : 609
تاريخ التسجيل : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: تصحيح فرض في مادة الأنجليزية شعبة آداب فلسفة مستوى ثانية ثانوي   الجمعة 26 ديسمبر - 23:03

تصحيح فرض في مادة الأنجليزية شعبة آداب فلسفة مستوى ثانية ثانوي
-1-a narrating
2-
a/she was 43 years old
b/ because they singn and never knew what signing
c/ using the thumb print
d/ she is able to refuse or dis agree
3-
1/asked= required 2/ different= various 3/ accept= agree 4/ before= the old days
4-
1/ similarity≠ difference 2/ few≠ a lot of 3/ was not able≠ have the ability 4/ accept≠ refuse
5-
A person who cannot read nor write is= illiterate
-2- ******** study
a-
Words
Growth
Literacy
Confidence
agreement
Grow
Literate
Confident
agree


b-
"iz"
"z"
"s"
places
Occurs
Singns
Documents


c-
1/ if he passes his exam, he will go to university
2/ if she knew reading, she haden't got lost
3/the subject is discussed by the student
4/ ndugu says that:"literacy had helped himin many ways"
5/ he works hard in order to pass his exam
d- mrs muta mataathai was the first woman in eastern to hold a doctorate
e-
4 syllable
3 syllable
2syllable
1 syllable
Education
Injustice
Document
Refuse
sign


Section two:
A:…………………………………….
B: it is serious
A:…………………………………….
B: becouse of hard social, economic and educational circumsances
A:……………………………………
B: there must be a big effort in education
A:………………………………………
B: yes, i do
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تصحيح فرض في مادة الأنجليزية شعبة آداب فلسفة مستوى ثانية ثانوي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات عزالدين لكل الجزائريين :: منتدى التربية والتعليم العام الثانوي-
انتقل الى: